OGŁOSZENIE
Burmistrz Miasta Sierpc ogłasza
nabór członków do Komitetu Rewitalizacji
zgodnie z procedurą określoną w Zarządzeniu Nr 127/WIF/2016 z dnia 10 listopada 2016 r. Burmistrza Miasta Sierpc w sprawie: ustalenia Regulaminu Komitetu Rewitalizacji oraz zgodnie z procedurą i zasadami określonymi w Lokalnym Programie Rewitalizacji Miasta Sierpca z perspektywą do roku 2025”, przyjętego Uchwałą Rady Miejskiej w Sierpcu Nr 252/XXVII/2016 z dnia 10 listopada
Nabór trwa od 11 do 18 listopada 2016
Komitet Rewitalizacji stanowi forum współpracy i dialogu w sprawach dotyczących przygotowania, prowadzenia i oceny rewitalizacji w ramach opracowywanego i realizowanego przez Gminę Miasto Sierpc Lokalnego Programu Rewitalizacji Miasta Sierpca.
Uczestnictwo w Komitecie ma charakter społeczny. Za udział w posiedzeniach i pracach Komitetu nie przysługuje wynagrodzenie ani dieta.
Komitet uczestniczy w opiniowaniu oraz przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej Sierpca oraz Zarządzeń Burmistrza związanych z rewitalizacją.
Zasady naboru
- W skład Komitetu Rewitalizacji wchodzi 10 (dziesięciu) przedstawicieli interesariuszy procesu rewitalizacji, w tym:
1) 2 (dwóch) przedstawicieli Gminy Miasta Sierpc i jednostek organizacyjnych wskazanych przez Burmistrza,
2) 2 (dwóch) przedstawicieli mieszkańców obszaru rewitalizacji,
3) 2 (dwóch) przedstawicieli właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa)
4) 1 (jeden) przedstawiciel podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność gospodarczą,
5) 2 (dwóch) przedstawicieli podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych.
6) 1 (jeden) przedstawiciel mieszkańców, Sierpca, nie będący jednocześnie przedstawicielem wybranym w trybie określonym w pkt 1 – 5.
- Zgłoszenie kandydatury następuje poprzez złożenie Formularza zgłoszeniowego.
- Formularze zgłoszeniowe będą ocenione pod względem formalnym i merytorycznym.
- Kandydat na członka Komisji może reprezentować wyłącznie jedną kategorię podmiotów określonych pkt 1 ppkt 2 – 6 powyżej.
- Kandydaci na członków Komitetu Rewitalizacji, o których mowa:
1) w pkt. 1 ppkt 2 oraz 6 tj.: przedstawiciele mieszkańców obszaru rewitalizacji oraz przedstawiciele mieszkańców – składają swój akces samodzielnie, poprzez wypełnienie i złożenie Formularza Zgłoszeniowego.
2) w pkt 1 ppkt 3 – 5 tj.: przedstawiciele: właścicieli, użytkowników wieczystych nieruchomości i podmiotów zarządzających nieruchomościami znajdującymi się na obszarze rewitalizacji (spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe i towarzystwa budownictwa; podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność gospodarczą; podmiotów prowadzących na obszarze gminy działalność społeczną, w tym organizacji pozarządowych i grup nieformalnych – są zgłaszani przez podmioty, które reprezentują, poprzez wypełnienie i złożenie Formularza Zgłoszeniowego.
- Wypełnione i podpisane Formularze Zgłoszeniowe należy złożyć
1) drogą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2) drogą korespondencyjną na adres: Urząd Miejski w Sierpcu, ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc (w tym przypadku decyduje data wpływu do Urzędu),
3) osobiście w Urzędzie Miasta Sierpc ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc pokój nr. 34 w godzinach urzędowania
- Po zakończeniu procesu naboru zostaje sporządzony protokół.
- Osoba do kontaktów jest Pani Beata Bronkau-Rurka: tel.: (24) 275-86-59, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.