Gmina Miasto Sierpc przystąpiła do realizacji projektu pn. „Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18: Wysokiej jakości usługi administracyjne
Beneficjent: Euro Innowacje Sp. z o.o. i 10 Partnerów (stanowiących grupę docelową).
Wartość projektu: 1 971 974,40 zł.
Okres realizacji: 1.01.2019 r. - 31.03.2020 r.
Cel projektu: Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach JST z woj. mazowieckiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 349 kadr w ramach 7 zadań od 1.01.2019 do 31.03.2020.
Główne rezultaty:
- Liczba jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami = 10
- Liczba jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców =10
Grupa docelowa: 10 Jednostek Samorządu Terytorialnego (miast średnich) JST (partnerzy projektu) z województwa mazowieckiego:
- GRODZISK MAZOWIECKI
- GRÓJEC
- JÓZEFÓW
- LEGIONOWO
Gmina Miasto Sierpc przystąpiła do realizacji projektu pn. „Miasta średnie województwa mazowieckiego liderami e-usług”, w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Oś II: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.18: Wysokiej jakości usługi administracyjne
Beneficjent: Euro Innowacje Sp. z o.o. i 10 Partnerów (stanowiących grupę docelową).
Wartość projektu: 1 971 974,40 zł.
Okres realizacji: 1.01.2019 r. - 31.03.2020 r.
Cel projektu: Poprawa efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych w 10 Urzędach JST z woj. mazowieckiego objętych wsparciem w obszarze: podatków i opłat oraz zarządzania nieruchomościami poprzez wdrożenie nowoczesnych rozwiązań poprawiających efektywność zarządzania usługami dziedzinowymi oraz podniesienie kompetencji 349 kadr w ramach 7 zadań od 1.01.2019 do 31.03.2020.
Główne rezultaty:
- Liczba jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze zarządzania nieruchomościami = 10
- Liczba jednostek samorządu terytorialnego, które wdrożyły rozwiązania usprawniające pracę urzędu w obszarze obsługi podatkowej przedsiębiorców =10
Grupa docelowa: 10 Jednostek Samorządu Terytorialnego (miast średnich) JST (partnerzy projektu) z województwa mazowieckiego:
- GRODZISK MAZOWIECKI
- GRÓJEC
- JÓZEFÓW
- LEGIONOWO
- PIASTÓW
- PŁOŃSK
- PRZASNYSZ
- SIERPC
- WOŁOMIN
- ŻYRARDÓW
Zadania do realizacji w ramach projektu:
Zadanie 1: Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST.
Zadanie 2: Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje.
Zadanie 3: Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta.
Zadanie 4: Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości.
Zadanie 5: Doskonalenie kompetencji 90 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat.
Zadanie 6: Doskonalenie kompetencji 51 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami.
Zadanie 7: Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.
PIASTÓW - PŁOŃSK
- PRZASNYSZ
- SIERPC
- WOŁOMIN
- ŻYRARDÓW
Zadania do realizacji w ramach projektu:
Zadanie 1: Elektronizacja procesu obsługi dla podatków i opłat, automatyzacja rozliczeń oraz poprawa dostępności do informacji o sposobie załatwienia i przebiegu sprawy w 9 urzędach JST.
Zadanie 2: Wdrożenie rozwiązań w 8 urzędach JST poprawiających dostęp do usług administracyjnych oraz informacji o lokalach użytkowych i nieruchomościach gruntowych przeznaczonych pod inwestycje.
Zadanie 3: Wdrożenie rozwiązań zarządczych w 10 urzędach JST poprawiających jakość obsługi mieszkańców i przedsiębiorców w zakresie zarządzania satysfakcją klienta.
Zadanie 4: Wdrożenie rozwiązań w 4 urzędach JST w zakresie opracowania planów wykorzystania zasobu nieruchomości, zagospodarowania pustostanów, skutecznej realizacji umów najmu i dzierżawy, elektronizacji procesu świadczenia usług i ewidencji nieruchomości.
Zadanie 5: Doskonalenie kompetencji 90 kadr z 10 urzędów JST w obszarze podatków i opłat.
Zadanie 6: Doskonalenie kompetencji 51 kadr z 10 urzędów JST w obszarze zarządzania nieruchomościami.
Zadanie 7: Doskonalenie kompetencji 208 kadr z 10 urzędów JST w obszarach niezbędnych dla poprawy efektywności zarządzania usługami dziedzinowymi.