Przejdź do treści
Facebook Instagram

Raport o stanie Gminy Miasto Sierpc 2024

Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt  4a i art. 28 aa ust.  9 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 609), Burmistrz co roku do dnia 31 maja przedstawia Radzie Miejskiej Sierpca raport o stanie gminy.

Raport obejmuje podsumowanie działalności burmistrza w roku poprzednim. W debacie nad raportem zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.

Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie, zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie poparte podpisami (co najmniej 20 osób) do Przewodniczącego Rady Miejskiej Sierpca.

Zgłoszenie do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.

Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest do pobrania jako załącznik do niniejszej informacji oraz w Biurze Rady Miejskiej w Urzędzie Miejskim w Sierpcu przy ul. Piastowskiej 11a.

Informacja o dacie i godzinie sesji, na której rozpatrywany będzie Raport o stanie Gminy Miasto Sierpc za rok 2024 zostanie podana do publicznej wiadomości w sposób zwyczajowo przyjęty.

RAPORT O STANIE GMINY 2024

Zgłoszenie do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Miasto Sierpc 2024

Najnowsze wiadomości