Przejdź do treści
Facebook Instagram

Inwentaryzacja zabytków na terenie Gminy Miasto Sierpc

W dniach 8-10 listopada 2024 r., Gmina Miasto Sierpc przeprowadza inwentaryzację zabytków (wykonanie dokumentacji fotograficznej) celem opracowania gminnej ewidencji zabytków.

Właściciele zabytków proszeni są o udostępnienie posesji celem wykonania zdjęć wyłącznie z zewnętrznej strony obiektów. Inwentaryzator będzie posiadał upoważnienie Burmistrza Miasta Sierpca. Prowadzenie przez Burmistrza gminnej ewidencji zabytków wynika z art. 22 ust. 3 i 4 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. (Dz. U. z 2024 r. poz. 1292).
Zinwentaryzowane zostaną wszystkie obiekty będące w ewidencji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Ogłoszenie Burmistrza Miasta Sierpca w sprawie opracowania gminnej ewidencji zabytków

Plakat informujący o inwentaryuzacji zabytków na terenie Gminy Miasto Sierpc w dniach 8-10 listopada 2024 r.

Najnowsze wiadomości

Zaproszenie na VIII Sesję Rady Miejskiej Sierpca.

Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. 2024 r. poz. 1465, 1572) zwołuję na 27 listopada 2024 r. (środa) na godz. 11:00 VIII Sesję Rady Miejskiej Sierpca, która odbędzie się w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego, ul. Piastowska 11a.